V sobotu jsme byli na výstavě !

22.08.2010 13:26

A bylo to fajn, moc se mi tam líbilo ! Byla tam spousta skinníků, ale bohužel v plastových přepravkách tedy zrovna moc dobře vidět nebyli :-(  Byla tam ale i spousta jiných morčátek, nevěděla jsem, na které koukat dřív... A které se mi líbilo nejvíc ? No to opravdu těžko říct, všechna byla hezká nebo něčím zajímavá... Fotky ale nemám. Dala jsem si baterku na nabíječku a pak na to zapomněla a vezla s sebou foťák bez baterky. "Překvapivě" nefungoval :-( , takže nemám žádný obrázek...A fakt tam byla mooc hezká morčátka ! Určitě bych si tam i nějaké vybrala, ale to nešlo, měla jsem už domluvená předání ( dlouho dopředu) přírůstků do chovu, a bylo by to fakt moc, hm... ( I tak jsem měla strach, že mě rodina  "vydědí" ;-) Ale už se těším na nějakou další výstavu, jen nevím - myslím, že asi hned tak něco většího v pro mě dostupné vzdálenosti asi nebude.:-(  Nebo jo ? Kdybyste ale o nějaké akci věděli, dejte mi prosím vědět, ju ?