"Nechtěňátka"

20.11.2010 14:00

Dnes mezi půl 11 a 11 hodinou dopoledne se Ovečce narodila - snad už opravdu poslední - morčecí miminka. Je to neplánovaný vrh a rozhodně mi ke cti neslouží, že jsem včas nezajistila oddělení Ovečky od Toma. Porodila předchozí vrh dříve než jsem počítala a když jsem přišla na to, že má malé, hned jsem Toma oddělila. Ale bylo už pozdě, ten pacholek to stihnul, takže jsou nyní na světě další "Ovečátka". Byla čtyři, jedno před chvílí ale bohužel uhynulo , takže zbyla tři. Ta jsou ale v pořádku, pěkná a čilá ( - kluci Oliver a světlý Oggi a tříbarevná holčina Olivie ;-) Tak se ve mně mísí pocit radosti s pocitem provinění... S Ovečkou už do chovu pro příští rok opravdu nepočítám. Však si letos  teda opravdu maminkovství   "užila"... Je to ale dobrá mamina, takže až odchová tato mimina, bude si už opravdu užívat zaslouženého odpočinku. Však už ho potřebuje !